"Javisst kan jag stanna till vid ett lik påväg till svärmor "

Natten tillbrinagdes dels på toa för att försöka få ner migräntabletten som fastnade i halsen och dels vaken i sängen innan jag lyckades somna, sov sedan till dryg två på dagen och känner mig helt slut i kroppen. Har hunnit kolla på Wallander läckan ( faktiskt lite komisk film ) och ätit en köttfärspirog, tänkte att jag skulle hinna plugga lite matte innan provet immorn också , kan var bra.  Någon som vet vart vi ska vara på idotten immorn ?

..ZzzZz.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi är i skolan :)

2009-11-24 @ 17:35:13
Postat av: Cassandra

Hoppas du känner dig bättre imorgon. Jag håller på att bli sjuk nu ja :/ Vi ska ha teori på idrotten har jag hört. SÅ det blir i skolan. Men vi börjar med matte. Hoppas det var till någon hjälp. kram!

2009-11-24 @ 19:26:58
URL: http://cassandraerica.blogg.se/
Postat av: Marie

Jadå jag känner mig redan bättre :) oke , hade nästan oppats på något annat jag orkar inte sitta inne hela dagen :/ men vi slutar ju tidigt så ska inte klaga :) Det var apsorlut till hjälp ;) kram!

2009-11-24 @ 20:03:11
URL: http://diinmpp.blogg.se/
Postat av: Anonym

De e lugnt ställer alltid upp :P

2009-11-24 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0