Im gonna die on my knees for you


Veckan har gått nästan läskigt fort och nu är det helg igen. Riktigt riktigt skönt asså,men ahr juj lite plugg som borde göras i helgen. Har iaf vart lite dukig och städa rmmet idag, tog nåra timmar med Winnerbäck som vanligt i högtalarna, och vill ännu en gång påpeka för idioterna i klassen som inte vet vad musik är att han inte alls låter som en pedofil. Så tänkte att han måste ju få synas i bloggen vilket inte har hänt än, My man !



Tänkte också berätta att Immorn fyller min lilla fis till bror år så änkte hitta en riktigt ful bild på ungen och slänga upp den :) Anyway, det kommer bli tårta hela helgen så räknar med att gå upp några kilo tills jag kommer tillbaka till skolan.
Snart ska mami och jag iväg till grändby och handla lite stuff och mina planer för myskväll blev inställda då Rödtotten ännu en helg bokat upp min Nyvaccinerade pojkvän. Men men , ännu en kväll att spendera framför datorn för att göra något åt min kaotiska design..
Blev också lite nostalgisk idag då jag kollade på gammla bilder från när vi var små, Saknar tiderna så det gör ont!


By for now




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0