Fredag den 13onde


Men sug , min dag har det inte vart nåt fel på hitils. Nog för att jag alltid går och har ont i magen och väntar på att nåt ska hända när det är fredag den 13onde men whatahell jag föddes fredag den 13onde så hur hemskt kan de va?

Känns som att det kommer bli en tidig kväll idag, ska upp tidigt immorn och vill för en gångs skull få sova ut ändå så sätter väl på en film snart i hopp om att somna ill den. På tal om ingeting så kör vi på svininfluensavaccinering på måndag, me and my family. Vill ju inte bli sjuk när ja ska till Thailand/i Thailnad där smittorisken är större eftersom inte lika många är vaccinerade. Därimot tror jag inte att influensan är så hemsk som media får den att låta, tror inte att den är så mycket hemskare en än vanlig influensa men ser inte heller några nackdelar med sprutan.

Nu kom papi hem och jag tänkte gå och vara lite sneelhest ummgås med familia vilke var ganska länge sen känns det som.. Byfornow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0