Fever


Dåsigheten från igår var kvar när ja vaknade hos Fredrik imorse så åkte hem och har sedan dess legat och kollat på morden i midsomer ( vilket alltid av någon andledning får mig att må bra ) och mått allmännt illa.
Illamåendet har försvunnit en aning nu så tänkte pallra mig iväg till stallet och träffa efterlängtade Johannablond.
Glad är jag iaf över att köttbullens väg genom magen är klar och att det är andra aenyn ikväll, de gör min dag.
Dessvärre har jag en hel utrymmingskarta kvar att göra, sucks!
Sitter och funderar på vinterns skor also... Funderar ju såklart på dom hemska men mysiga uggsen men dom känns för fel bara, eller någon form av stövlar med liten klack. Förslag någon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0