A day to remember

Bara för att vi ha lekstund på schemat en dag i veckan :)






Galet skojj dag , började med smo då vi skulle spruta lite skum som kanske syns av bilderna ovanför, men när nån frågade om vi fick hoppa i gropen med skum och bada ar det ingen som tyckte det var kul att spruta längre, folk försvann under allt skum men då och då dök de upp ett huvud där man minst anade och som barn hoppade vi runt och slängde skum på varandra, kul för gruppen som skulle ha våra larmställ senare på dagen. Mer julkänsla än såhär kommer det nog inte bli. Det blev iallafall en dag ingen av oss komer glömma på länge :)
Tänkte också slänga upp en video på youtube bara för att den finns så håll ögonen öppna !

Nu tänkte jag göra klart de läxor jag inte orkade med igår och sen försöka ta mig ur sängen för en joggingrunda. Det kan behövas efter de två cookiemonster jag har tryckt i mig idag.

Seeyaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla roligt!!! Speciellt att mulla dig med såpa :P

2009-11-19 @ 23:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0