When you tuch me like that


Gårdagen var trevlig med bio med farmor och andra släktingar jag inte träffat på länge. Bright star blev det, en berättelse om en döende poet. Inte det bästa jag sett men klar värt att dra en biokväll såhär innan nyår. Blev sedan en fikakväll hos pappas kusiner innan det bar hem för kvällen.

Dagen blir en liggahemmaochdega-dag . Jag orkar inte upp så de blir tv och dator resten av kvällen. När mammas tjat om att jag skulle följa med ut på hundpromenad inte funkade så började pappa med att muta med pengar så jag är nu lite kallare men lite rikare :)

Morgondagen är nu färdigplanerad. Dagen spenderas hemma med la familia och Karin med okänt antal barn och förhoppningsvis hinner jag stoppa i mig lite god mat innan kvällen kommer och det bär av med Fredrik till Jonas & Cissi. Kvällen kommer bli great!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0