Snygging!


Tänkte slänga in lite info om att Brittany Murphy faktiskt har dött för er som inte lagt märke till det än, snyggaste bruden i världen och stor insperationskälla. Vad skulle man inte ge för att se ut som henne ? 32 år btw , lite för tidigt för att dö eller?



Bättre nyheter, min dator är återupplivad (för tillfället) får se hur länge den håller men det verkar ganska stabilt. Granen är klädd, rummet är städat, julskinkan uppäten och julgodis bakat. Är lite depri dock att det inte varit ett ända jjulprogram på tv idag/ikväll. Brorsan och jag brukar alltid pnta granen till sunes sommar som brukar gå dagen innan julafton men icke sa nicke. Det blir väl till att glo på sagan om ringen instead men inte det minsta julkänsla i scenerna så det flyger huvuden åt alla håll. Morgondagen får en tidig start då jag ska hinna fixa massor med stuff innan släkten kommer vid 1 och sen blir det rejält efterlängtad julmat ! Tänkte slänga in en bild från dagen på julpynt och min vackra utstyrsel för dagen som bestog av gult och stickad islandströjja :)



Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0