Snöskottning och novellanalys


Nu har mamma och jag varit ute och skottat lite snö såhär på kvällskvisten i pausen från min novellanalys som för sin del har tagit 3 timmar att skriva.. Happyface.
Är nu helt slut och funderar på om jag orkar gå upp och äta något, finns coola i kylen så ganska sugen. Min dator har kraschat igen, sitter nu med brors medans han är borta , min fick jag ha i 15 min sen dog den igen. Kul att jag åter igen inte kommer kunna somna sins det inte finns ett piss på tv och film på dator är inget alternativ eftersom att jag inte har en.. Och för er som tycker att plugga är nyttig utfyllnad av kvällen så kan jag berätta att jag skrivit klart min engelska uppsatas, novellanalysen, tränat på talet och jag kan nu med gott samvete säga att jag inte har någonting alls kvar att plugga den här terminen! sug på den ni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla banan kom till skolan!!!

2009-12-16 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0