skype


Skulle låna brors dator för ett kort inlägg här i bloggen och råkade sätta på mig hörlurarna och höra vad hans vänner sitter och pratar om i skype, det är bla. att tvinga med honom upp till fjällen för att åka skidor (sedan ett långt garv åt hur roligt det skulle se ut) och att han sitter på toa länge( rekordlänge ) och annat skit . Snälla kompisar där , ganska skojj att lyssna dock :) min dator är fortfarande död och jag är ledsen men immorn börjar jag halv 1 så det uppväger det mesta :)

Dagen spenderades hemma med la familia för att städa och sedan gå och käka resturang , fixat manikyr och köpt julklappar i mängder. Gårdagen var skojj, åkte bobb vid willys på ett ickerekomenderat sätt. Ska försöka slänga upp en video ikväll när fredrik kommer hit. Det blev också en trevlig julafton i förtid hos fredriks farmor och farfar i skyttorp :)

seyyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0