Men hej snygging


Lever på kaffe med toblerone och Johan Falk filmerna för tillfället och vem kan säga imot mig om jag säger att Fank Wagner (Joel Kinnaman) måste vara den snyggaste skådisen på länge ?! Men inget går upp emot min lilla gubbe som nu precis som jag ligger hemma och är sjuk även om det är svår att titta på något annat i filmerna. Haha,  men det känns som att det är dags att bli frisk snart, måste göra smo-provet immorn och kan ju för fasiken inte missa Winnerbäck på torsdag, men är ledig hela dagen så får väl försöka vila upp mig.
Nu skiker mamma att det finns lussebullar framme men har sån kramp i magen efter nattens uppesittande med hostattack så funderar på om det är värt att gå upp?  It might be..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0