kraschh!!


Sitter åter igen vid brors dator då min för 3dje(?) gången har krashat så nu nisse behöver jag hjälp :)
Skoldagen gick fort då vi inte jobbade en ända lektion utan fikade, sov och lallade runt , har nu kommit hem och ska para pack ihop lite stuff för att sedan åka på massage med mami och sedan vidare till gränby för lite julklappshandling och sist men inte minst åka till min salleballe som ligger hemma och sover. Där spenderades också gårdagen med lite torsdagsmys,godis och film :)




Planer för helgen då, immorn åker jag och familjen Salinger till skyttorp för julmiddag med deras farmor och farfar och på söndag blir det pluggpluggplugg inför provet på måndag då jag börjar halv 1 :)

höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0