Julshopping


Nu är julafton förbi men ännu har vi ett långt lov. Julafton spenderades iallafall hemma med familjen och farmor och farfar och faster och på kvällen bar det iväg till fredrik. Har nu sparat ganska mycket till Thailand och inte en krona av julklappspengarna går till något annat !
Dagen har spenderats på stan med farmor men inte orkar man trängas i butikerna när man inte ens ska köpa något så vi smet iväg till cafe 018 för grymt god mat och massor med snack. Sitter nu hemma hos Fredrik med massa huvudvärk och väntar på att vi ska åka på Fridas match som jag av Fredriks mummel har förstått är sent i natt (?), tänkte också försöka orka byta tillbaka till min gammla design är så förbannat trött på den här fula "vinterdesignen" nu...
Nu börjar nedräkningen för nyår då, planer folket ? Själv så blir det till att börja det nya året i björklinge med Cissi , Jonas och Fredrik och förhoppningsvis massor med roligt folk :)
Tavla Fredrik fick av sin moster

En av mina julklappar, armband jag fick av Susann :)
.

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0