Julkänsla


Äntligen och inte en dag försent börjar julkänslan komma. Minusgrader och helt vitt av frost ute och solen som får allt att skina lite gulaktigt. Vet inte när det var sol senast men att vakna upp i ett solupplyst rum var en perfekt start på dagen. Börjar känna mig lite bättre nu, orkar vara uppe och är inte lika trött vilket är tur eftersom immorn måste vi orka tagga till 100! Winnerbäck kommer bli toppen och jag hoppas på att rösten håller såpass att jag orkar sjunga hela kvällen.
Ligger nu här i väntan på att mami ska komma hem med mina chips som jag tycker att jag gjort mig väldigt förtjänt av efter mycket plugg och måste ju säga att en kortvarig men rejäl hosta antagligen är bättre träning än situps för magen , man börjar skymta lite magrutor nu efter dessa jobbiga nätter haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0