jippie

Glömde sovmorgonen igen , så här sitter jag med evigheter att göra apsorlut nada. Han skriva klart mitt tal igår iaf men har inte orkar eller hunnit memorera in det så ska väl ägna denna tid åt att försöka få det att sitta. Gårdagen var stressig, sllutade sent och skulle sedan hem till Fredrik och plugga plugga plugga på dom 2 proven jag ska ha idag och mitt tal som jag skulle skriva och lära mig utantill och min engelska travel guide jag ska presentera för klassen och jag har ingen aning om hur våran power point ser ut eller hur vi ska lägga upp allt, det är nice :)
Bilder från i lördags har inte flaxat upp än men kommer hem ikväll och har då lovat mig själv att slänga ut dom. Men innan dess så blir det en fika med stallgänget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0