In flames


Tjat tjat dagen har handlat om in flames. Orkar inte höra ordet en gång till det är över nu , get it ?!
Natten/morgonen spenderades i bilen påväg till och från sthlm för att hämta mina Lillabror och pojkvän vid hovet. Omöjligt att itta och vi stog parkerade vid en tunnebana edans killarna gick åt ett helt annat håll. Efter en timmes virrande så hittade vi dom men åkte åt fel håll på hemvägen och hamnade mitt i sthlm centrum och dess betalslussar... Sura, trötta och med två hyperaktiva ,hesa och spyfärdiga pojkar i baksätet hittade vi tillslut efter en lång omväg hem. Är jag trött idag ? svar ja. Har inte inhandlat en ända julklapp än och det känns kaos, dagen blir en ligga hemma dag med paranormal activity (som alla säger är så psykande,jag är imun! ) ,3-rätters middag och myskväll med min underbara pojkvän som nu ligger i sängen brevid mig och sussar med nackspärr och illamående sedan gårdagen. Jag gillar inte min nyna design, för vit. Jag hatar vit bara för intressets skull. Chiao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, kul att läsa, känner mig nästan lite stolt över att jag blev hes och fick ont i nacken,ett sant fan! :D

2009-12-18 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0