Det hade ju varit roligt om man hade bara lite mer ork


Ligger i sängen och hatar att den är tom, Fredrik är också sjuk och jag kan inte sova. Rummet är för varmt, det finns inget bra på tv, jag kan inte ligga still i tanken på morgondagen och jag saknar saknar SAKNAR min Fredrik!
Funderar på om det är värt att gå upp och städa rummet, borde ha gjorts tidigare i veckan liksom mitt tal som borde ha påbörjats... men eftersom att mitt mellannamn är latmask vet jag inte vart tiden har tagit vägen. Känner mig iallafall bra mycket piggare än jag gjorde för en vecka sen och dom här dagarna hemmaliggandes i sängen har gjort susen!

Imorgon är jag ledig och planerar på förmimddagen att hinna plugga lite innan det är time to go.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0