dan före dan före dopparedan

Avslutning idag och äntligen äntligen lov !  Det blev en lite rolig föreställning när våran matte lärare martin kom in som brandman och började strippa och mycket annat. Ville inte lämmna klasskompisarna och vi stog kvar länge efter att alla gått.
Imorgon, dagen före julafton, den mysigaste dagen på året. Dagen då man umgås med familjen, julmusiken spelar i huset och man klär granen tillsammans till sunes sommar som spelas på tv. Jag LÄNGTAR!
Det känns som att denna termin har gått för fort, det känns som att det var nyss vårat sommarlov slutade och vi nervöst begav oss till våra nya skolor och klasskompisar och nu är det redan jul. Galet. Sen är det nyår vad vad händer efter nyår? Jo, vi åker ju till thailand och jag är nu halvt vaccinerad mot hepatit a&b och har fått nåt drickvaccin mot diarre haha så nu är det bara tuta och köra ! Nu ska jag lämna datorn och hoppa in i duschen med Fredrik .
höres

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du något nyårlöfte? kramar

www.josefinsorbom.blogg.se

2009-12-23 @ 21:36:52
Postat av: Marie

jag har några ja, skall äta nyttigare och gå upp i vikt och så skall jag plugga utav bara den! kramar

2009-12-26 @ 13:18:28
URL: http://diinmupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0